جلسه‌ی آخر دوره طراحی جامع و راهبردی خرده‌فروشی

توسط |۱۴۰۲/۱۲/۲ ۱۲:۰۱:۰۱در ۲۶ام بهمن ,۱۴۰۲ |سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

یکی از نشانه‌های بلوغ، شوخی با زخم‌های سفر است

توسط |۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۹:۱۷:۵۷در ۱۵ام بهمن ,۱۴۰۲ |سایر, فلسفه, کتاب, مسائل روز, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , |

کارگاه آموزشی ارایه حرفه‌ای در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریف

توسط |۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۷:۵۲:۰۳در ۲۳ام دی ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, سمینارها, صوت, فیلم و سریال, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

پنل روندها، چالش‌ها و راه‌حل‌های صنعت خرده‌فروشی در سال ۱۴۰۲

توسط |۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۹:۳۸:۳۹در ۱۷ام دی ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , |

دوره هفت جلسه ای دیجیتال مارکتینگ

توسط |۱۴۰۲/۵/۲۶ ۹:۴۸:۰۲در ۲۶ام مرداد ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, صوت, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , , , , |

تجارت الکترونیک خرده‌فروشی در عصر پساکرونا

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۰۷در ۳۰ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , |

چگونه سریعتر، بادرک‌مطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۲۲در ۲۲ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

متریک‌های بازاریابی و مارکتر دوسوتوان

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۳۷در ۲۵ام بهمن ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , |

وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم)

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۳۱در ۲ام شهریور ,۱۴۰۰ |سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

تفاهم‌نامه استخدام دو هزار فرزند بازنشستگان کشوری در افق کوروش

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۶:۲۰در ۲۸ام آذر ,۱۳۹۹ |ساخته ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

هشت مولفه‌ی توسعه پایدار یک شرکت بزرگ

توسط |۱۳۹۹/۹/۱۷ ۱۸:۰۴:۳۱در ۱۷ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , , , , , |

قیمت‌گذاری در خرده فروشی از هر دو منظر تامین‌کننده و عرضه‌کننده

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۰۶در ۷ام آبان ,۱۳۹۹ |ساخته ها, سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , , , , |

قیمت‌گذاری در بازارهای رقابتی (گیمین)

توسط |۱۳۹۹/۷/۲۹ ۶:۳۶:۳۴در ۲۹ام مهر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , |

تاب‌آوری در خرده‌فروشی‌های آجری و آنلاین

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۴۷در ۱۵ام خرداد ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

دختری که یافتن فلسفه مرگ را در غسل دادن داوطلبانه‌ی مردگان جستجو می‌کند

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۰۲در ۱۱ام فروردین ,۱۳۹۹ |دین, روانکاوی, سایر دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , |

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۵۹در ۱۲ام دی ,۱۳۹۸ |سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , |

موذن‌زاده‌هایی که موذن‌ زاده شدند ولی هیچ‌وقت موذن‌زاده نشدند!

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۳۶در ۶ام دی ,۱۳۹۸ |روانکاوی, سایر, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , |

رقابت یا اصالت، مساله این است

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۴:۲۹در ۲۰ام مرداد ,۱۳۹۷ |روانکاوی, سایر, فرزندپروری دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , , |

زنجیره ای ها چگونه این قدر تخفیف می دهند؟

توسط |۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۰۰:۳۴در ۱۷ام اردیبهشت ,۱۳۹۷ |برنامه های تلویزیونی دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , |

برگشت به بالا