دوره هفت جلسه ای دیجیتال مارکتینگ دوره هفت جلسه ای دیجیتال مارکتینگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۵/۲۶ ۹:۴۸:۰۲در ۲۶ام مرداد ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, صوت, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, افق کوروش, اکالا, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, دانشگاه تهران, دیجیتال مارکتینگ, فیلیپ کاتلر, کسبوکار, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 1
تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکرونا تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۰۷در ۳۰ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اومنیچنل, تجارت الکترونیک, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, کسبوکار مدرن, مارکتینگ 5| مطالعه ادامه 0
چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟ چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۲۲در ۲۲ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ۸دقیقه باکتاب, تندخوانی, کتاب, مطالعه صحیح, معرفی کتاب| مطالعه ادامه 0
متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۳۷در ۲۵ام بهمن ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
عزیمت به اومنیچنل در افق کوروش عزیمت به اومنیچنل در افق کوروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۵۲در ۲۰ام دی ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اومنیچنل, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
مصاحبه با نعیم ابراهیمیان به مناسبت روز رییس مصاحبه با نعیم ابراهیمیان به مناسبت روز رییس توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۹:۰۵در ۲۵ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: مدیریت, منابع انسانی, منتور| مطالعه ادامه 0
مصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو مصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۰۷در ۱۰ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
چالش و موانع توسعه فروشگاههای زنجیرهای چالش و موانع توسعه فروشگاههای زنجیرهای توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۲۹در ۱۰ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
هشت مولفهی توسعهی افق کوروش هشت مولفهی توسعهی افق کوروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۴۴در ۲۱ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, افق کوروش, توسعه کسبوکار, دانشگاه بهشتی, فروش, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
فروش در بحران و بحران در فروش فروش در بحران و بحران در فروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۵۶در ۱۹ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, فروش, مارکتینگ, مذاکره| مطالعه ادامه 0
نوستالژی دیدن دوباره برف در دانشگاه شهید بهشتی نوستالژی دیدن دوباره برف در دانشگاه شهید بهشتی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۱۸ ۱۸:۴۲:۲۷در ۱۸ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: برف, دانشگاه بهشتی, مهندس شریف, نوستالژی| مطالعه ادامه 0
هشت مولفهی توسعه پایدار یک شرکت بزرگ هشت مولفهی توسعه پایدار یک شرکت بزرگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۱۷ ۱۸:۰۴:۳۱در ۱۷ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اخلاق, افق کوروش, توسعه, توسعه کسبوکار, سرعت, کارآفرینی, کسبوکار, مدل کسبوکار, مدلسازی, مدیریت, مسوولیتاجتماعی, معنا, همه برنده| مطالعه ادامه 0
قیمتگذاری در خرده فروشی از هر دو منظر تامینکننده و عرضهکننده قیمتگذاری در خرده فروشی از هر دو منظر تامینکننده و عرضهکننده توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۰۶در ۷ام آبان ,۱۳۹۹ |ساخته ها, سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, پویانمایی سیستم, تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, زنجیره تامین, قیمتگذاری, کسبوکار, مارکتینگ, مدل کسبوکار, مدلسازی| مطالعه ادامه 0
قیمتگذاری در بازارهای رقابتی (گیمین) قیمتگذاری در بازارهای رقابتی (گیمین) توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۷/۲۹ ۶:۳۶:۳۴در ۲۹ام مهر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, قیمتگذاری, کسبوکار, کسبوکار مدرن, مارکتینگ| مطالعه ادامه 2
تابآوری در خردهفروشیهای آجری و آنلاین تابآوری در خردهفروشیهای آجری و آنلاین توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۴۷در ۱۵ام خرداد ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, فروشگاههای زنجیرهای, کرونا| مطالعه ادامه 0
تابآوری فردی و سازمانی در کسبوکارها تابآوری فردی و سازمانی در کسبوکارها توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۴۵در ۱۶ام فروردین ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آبراهیم مازلو, بلوغ, توسعه فردی, حال خوب, رضایت, سفر قهرمانی, صنعت ۴, کرونا| مطالعه ادامه 110
سوپرمارکتهای آنلاین قبل، حین و بعد از کرونا سوپرمارکتهای آنلاین قبل، حین و بعد از کرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۳:۰۹در ۱۵ام فروردین ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اکالا, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, کرونا| مطالعه ادامه 25
داشتن حال خوب داشتن حال خوب توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۳:۳۰در ۶ام فروردین ,۱۳۹۹ |روانکاوی, سخنرانی ها, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, حال خوب, رضایت, سفر قهرمانی, موفقیت| مطالعه ادامه 107
چرا باید کسب و کارها سریعتر به اینترنت مهاجرت کنند؟ چرا باید کسب و کارها سریعتر به اینترنت مهاجرت کنند؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۴:۳۷در ۴ام بهمن ,۱۳۹۸ |سخنرانی ها دسته بندی ها|برچسب ها: اکالا, دیجیتال مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
تولید ملی آری! تولیدملی خیر! تولید ملی آری! تولیدملی خیر! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۴:۵۴در ۲۰ام فروردین ,۱۳۹۷ |سخنرانی ها, سمینارها, صوت دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, خردهفروشی مدرن, دانشگاه شمسیپور, ساخت ایران, کسبوکار, کسبوکار مدرن| مطالعه ادامه 3
اداره کسب و کارها به روش میلیاردرها اداره کسب و کارها به روش میلیاردرها توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۵:۰۷در ۴ام بهمن ,۱۳۹۶ |سخنرانی ها, سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, کسبوکار, موفقیت| مطالعه ادامه 25