جلسهی آخر دوره طراحی جامع و راهبردی خردهفروشی جلسهی آخر دوره طراحی جامع و راهبردی خردهفروشیتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۱۲/۲ ۱۲:۰۱:۰۱در ۲۶ام بهمن ,۱۴۰۲ |سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: استراتژی, خردهفروشی مدرن, دانشگاه تهران, مدل کسبوکار, مدلسازی| مطالعه ادامه 0
خودتحلیلگری کسبوکار خودتحلیلگری کسبوکارتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۹:۱۸در ۲۴ام دی ,۱۴۰۲ |دسته بندی نشده, سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: خردهفروشی مدرن, خودتحلیلگری, دانشگاه تهران, مدل کسبوکار| مطالعه ادامه 0
کارگاه آموزشی ارایه حرفهای در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریف کارگاه آموزشی ارایه حرفهای در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریفتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۷:۵۲:۰۳در ۲۳ام دی ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, سمینارها, صوت, فیلم و سریال, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
کارگاه آموزشی طراحی راهبردی و جامع خردهفروشی کارگاه آموزشی طراحی راهبردی و جامع خردهفروشیتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۱۱/۱۹ ۱۴:۴۹:۴۷در ۲۱ام دی ,۱۴۰۲ |دسته بندی نشده, سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: خردهفروشی مدرن, خودتحلیلگری, دانشگاه تهران, مدل کسبوکار| مطالعه ادامه 0
تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکرونا تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکروناتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۰۷در ۳۰ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اومنیچنل, تجارت الکترونیک, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, کسبوکار مدرن, مارکتینگ 5| مطالعه ادامه 0
چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟ چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۲۲در ۲۲ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ۸دقیقه باکتاب, تندخوانی, کتاب, مطالعه صحیح, معرفی کتاب| مطالعه ادامه 0
متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوانتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۳۷در ۲۵ام بهمن ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم) وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم)توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۳۱در ۲ام شهریور ,۱۴۰۰ |سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
گفتگوی نعیم ابراهیمیان با تاکشو هشت دقیقه گفتگوی نعیم ابراهیمیان با تاکشو هشت دقیقهتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۹/۱۶ ۱۴:۱۱:۱۹در ۲۵ام خرداد ,۱۴۰۰ |سمینارها, کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ 4, مدیریت, هشت| مطالعه ادامه 0
فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۵۹در ۱۲ام دی ,۱۳۹۸ |سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, کسبوکار مدرن, گروه صنعتی گلرنگ, مارکتینگ, هایپر استار| مطالعه ادامه 20
تولید ملی آری! تولیدملی خیر! تولید ملی آری! تولیدملی خیر!توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۴:۵۴در ۲۰ام فروردین ,۱۳۹۷ |سخنرانی ها, سمینارها, صوت دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, خردهفروشی مدرن, دانشگاه شمسیپور, ساخت ایران, کسبوکار, کسبوکار مدرن| مطالعه ادامه 3
قیمت گذاری در صنعت خرده فروشی قیمت گذاری در صنعت خرده فروشیتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۴:۱۴در ۲۶ام بهمن ,۱۳۹۶ |سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, قیمتگذاری, کسبوکار, کسبوکار مدرن, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
اداره کسب و کارها به روش میلیاردرها اداره کسب و کارها به روش میلیاردرهاتوسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۵:۰۷در ۴ام بهمن ,۱۳۹۶ |سخنرانی ها, سمینارها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, کسبوکار, موفقیت| مطالعه ادامه 25