بایا، موفقیت در سروصدا، اشتباه استراتژیک در جذب لید؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیلی بد خیلی خوب
۵,۰۰ امتیاز از ۳ رای
Loading...

ترند بایا رو وقتی با دیجیکالا هم مقایسه می‌کنید حاکی از اینکه در ایجاد سر و صدا کم‌وبیش خوب عمل کرده البته باید انتقادات در خصوص بیش‌ از اندازه بودن تبلیغاتشون رو‌ دور از نظر نگرفت. اما وقتی از طریق پست‌های انتقادی متوجه شدم که برای ثبت‌نام هزینه دریافت می‌کنه کمی غافلگیر شدم! اگر این دریافتی رو به عنوان درآمد اصلی دیدند نظری ندارم اما اگر قراره یه بازارگاه بزرگ دیگه در کنار دیجی‌کالا راه بیاندازه قطعا این رویکرد نشون می‌ده کمی پشتوانه‌ی مارکتینگ این کسب‌وکار کمه. قطعا در این مرحله گرفتن لید خیلی اهمیت بیشتری از درآمد جانبی حاصل از ثبت‌نام داره. در کنار این همه هزینه‌ی مارکتینگ که به نظرم موفق هم‌ بوده اگر به اندازه کافی لید گرفته نشه پروژه موفق نبوده حتی اگر برندآگاهی بنزینی این کسب و کار در همین دو‌ سه هفته به بالای ۸۰ درصد برسه این اشتباه قطعا راهبردی است!

کلمات کلیدی