کارگاه آموزشی طراحی راهبردی و جامع خرده‌فروشی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیلی بد خیلی خوب
۵,۰۰ امتیاز از ۳ رای
Loading...

پنجشنبه‌ای که گذشت اولین جلسه‌ی کارگاه آموزشی طراحی راهبردی و جامع خرده‌فروشی برای دانشجویان دوره‌ی دی‌بی‌ای دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد. یکی از دلایلی که ۲ سال وقفه در حضور مجددم پیش آمد اجتناب از کار در روزهای پنجشنبه و جمعه است که گویا گریزی از آن نیست. در بخش اول این جلسه تدوین مدل خرده‌فروشی را بر اساس مدل بوم کسب‌وکار استروالدر با مثال‌هایی از خرده‌فروشان بزرگ ایرانی مثل دیجی‌کالا، اسنپ و افق‌کوروش و بین‌المللی مثل آمازون و اینستاکارت بیان کردم که این بخش را برای استفاده علاقمندان از مثالهایی از این مدل در یک ارایه تقدیم مخاطبین و هموندان گرامی می‌کنم. در بخش دوم هم چگونه کمی‌کردن مدل سوات و تصمیم‌گیری در خصوص نتایج آن را تشریح کردم که در پستی دیگر منتشر خواهم کرد.

این پنجشنبه در خصوص چگونگی تدوین طرح توجیهی برای خرده‌فروشان صحبت خواهم کرد و خواهم کوشید هرآنچه در این سالها در تدوین بیش از ۴۰-۵۰ طرح توجیهی در زمینه‌ها و صنایع مختلف از واردات و تولید و توزیع و فروش برای داخل و خارج از کشور فراگرفتم که بیش از نیمی از آنها در صنعت خرده فروشی را متواضعانه با عزیزان در میان بگذارم.
با مهر

کلمات کلیدی