مصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو defaultdefaultهوشمندانه زندگی کردنآهسته خرج کردن یا هوشمندانه خرج کردن؟زنجیره ای ها چگونه این قدر تخفیف می دهند؟مدیریت زمان در پنج دقیقهمدیریت زمانمصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو خیلی بد خیلی خوب ۵,۰۰ امتیاز از ۱ رای Loading... ۶۴در این مصاحبهی کوتاه به سه پرسش که مهمترین آن عوامل توسعهی فروشگاههای زنجیرهای است از منظر خویش پرداختم.پرسش اول نظرم در خصوص نمایشگاه ایران ریتل شوپرسش دوم موانع و چالشهای توسعهی فروشگاههای زنجیرهای در ایرانپرسش آخر در این یک سال چه اتفاقاتی در افق کوروش افتاده است.ویدیوهای مرتبط وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم) چالش و موانع توسعه فروشگاههای زنجیرهای متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان defaultdefaultسبک زندگیچرا خرید می کنیم؟الگوی مصرفچگونه خانواده ای خوشنود داشته باشیم؟مدیریت اقتصاد خانوادهچگونه تصمیم های بهتری بگیریم؟توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۰۷در ۱۰ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4|بدون ديدگاهبه اشتراك بگذاريد!FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkایمیلثبت ديدگاه لغو پاسخدیدگاه نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:چهارده − 11 =
ثبت ديدگاه