دعوت اکبر هاشمی گرامی از من برای ارایه تجربه تحقق مارکتینگ نسل چهارم و حرکت به طرف اومنی چنل در افق کوروش بهانهای شد تا به آنچه در این نزدیک به هفده هجده ماه رقم خورده به دیدهی دقت و از منظر ناظر بنگرم و با افتخار خلاصهی آن را در این بیست دقیقه مطرح کنم. درگیری در مسائل روزانهی افقکوروش که مشابه زندگی مردم که حقیقتا در مضیقه است ارزش کار بزرگ ما را به محاق میبرد موجب نمیشود که ما نیز از اجرای جانبرکفانهی این حماسه مایوس شویم. وقتی فروش خوب است همه چیز فراموش میشود و وقتی فروش بد است همه چیز فراموش میشود!! تردید ندارم روزی بسیاری از این اتفاقات در زمینه و زمانهی خودش با تعجب و غرور یاد خواهند کرد.
ثبت ديدگاه