دوره شش جلسه‌ای تربیت فروشنده حرفه‌ای

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیلی بد خیلی خوب
۴,۰۶ امتیاز از ۱۷ رای
Loading...

چگونه دیگری را متقاعد کنم؟

من فروش رو از فروشندگی شروع نکردم اما هیچ فروشنده و سرپرستی هیچ‌وقت متوجه نشد من فروش رو از روشی غیر از ویزیت عملی فراگرفتم.

من فروش یا به تعبیر بهتر متقاعد کردن آدمها رو از کتاب بوسکرک با ترجمه‌ی خوب بابک مروانی و با ساختن مدل مبارزات یاد گرفتم. در این ۶٠٠ دقیقه که دیروز تصمیم گرفتم رایگان منتشرش کنم هرچه بلد بودم را ذیل این هفت مرحله گفتم. امیدوارم براتون جذاب باشه و با بقیه دوستانتون به اشتراک بگذارید. شاید شنیدن این فایل‌های صوتی به منزله تیز کردن اره‌تان در ترافیک و راه و زمانی که مجبور به انتظار هستید بیایید. به امید روزهای بهتر!

در این دوره کوشیدم از منظر خویش و با اتکا به تجربه‌ی خود در حوزه فروش با ارجاع به کتاب فروش (تکنیک‌ها و کاربردها) نوشته ریچارد بوسکرک با ترجمه خوب بابک مروانی مدل هفت مرحله‌ای که آن را مبارزات نامیدم را توضیح دهم. مبارزات خلاصه هفت مرحله‌ای هنر متقاعد کردن دیگری است. این دیگری می‌تواند طرفی برای خرید محصولاتان باشد یا می‌تواند رییس‌تان برای ارتقایتان باشد یا کسی برای ازدواج باشد. فایل ارایه این درس‌گفتارها را می‌توانید از اینجا  دانلود نمایید و به محتوای صوتی آن می‌توانید از بخش‌های ذیل استفاده کنید.

جلسه اول: خرافات و واقعیات فروش!! / خصوصیات فروشنده حرفه ای

جلسه دوم: چرا مردم می خرند؟ / آمیخته های مارکتینگ

جلسه سوم: هفت گام فروش حضوری (مبارزات) {مشتری یابی، برنامه ریزی ویزیت}

جلسه چهارم: هفت گام فروش حضوری (مبارزات){آغاز مذاکره، رویت محصول}

جلسه پنجم: هفت گام فروش حضوری (مبارزات){زدودن اعتراض ها}

جلسه ششم: هفت گام فروش حضوری (مبارزات){اتمام فروش و تر و خشک کردن مشتری}

کلمات کلیدی