
هرچقدر موضوع سهمیهبندی گوشت عجیب است، واگذاری توزیع انحصاری آن به دو فروشگاه اینترنتی که نام و نشانی از هیچیک تا پیش از این واگذاری نبوده، بسی عجیبتر است! فروشگاه #یخچال را که هرچه گشتم نیافتم! #بهروزرسان اینماد اعتبار الکترونیکی ندارد و الکسای ۵ هزار آن بعد از این خبر به ٢ هزار رسیده است. کسانی که با #دیجیتال_مارکتینگ و #سئو کمی آشنا هستند میدانند که این اتفاق به طور طبیعی مستلزم دستکم شش ماه زمان و مقادیر متنابهی هزینه برای ایجاد ترافیک و شهرت است که با یک تصمیم مبهم این موهبت در اختیار دو فروشگاه اینترنتی ناشناس قرار گرفته است. منصفانه این است که این امتیاز بر اساس معیارهای شفاف در اختیار فعالترینها قرار گیرد. کسانی که این راه را آمدهاند و هزینهی آن را پرداخت کرده و همچنان تا سالها بعد باید پرداخت کنند! در صنعت کالاهای تندگردش فروشگاههای اینترنتی مانند: #اکالا، #دیجی_کالا و … که در توزیع کالاهای مصرفی و پرگردش وضعیتی تقریبا مساوی در تهران دارند. خدا را شکر در دنیای وب بررسی شاخصها و راستیآزمایی آن ساده و غیرقابل مناقشه است. فارغ از ماهیت این تصمیم، تفویض صحیح کار به کاردان موجب تمایل بیشتر مردم عادی به این اتمسفر خواهد شد که قطعا چیز باارزشی است. فرصتی که اگر به دلیل بیتجربگی سرویسدهنده، پاسخ صحیح دریافت نکند به تهدیدی تبدیل میشود و آینده این صنعت را به تاخیر میاندازد.
ثبت ديدگاه