لطفا مرده‌شور نباشیم!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیلی بد خیلی خوب
5,00 امتیاز از 3 رای
Loading...

این چندمین بار است که یا راننده‌ای به من زنگ می‌زند و می‌گوید خیلی دیر می‌رسد و من! سفر را کنسل کنم و یا آنقدر طول می‌دهد که من زنگ بزنم و او پیشنهاد می‌کند کنسل کنم! گویا دیگر #اسنپ ضرر و زیانی از این بابت به رانندگان نمی‌دهد اما این به معنای تقبل هزینه‌ای نیست! اینکه به دلیل پذیرش اشتباه یک راننده و ناچاری تو برای لغو سفر در این سرما، نیم ساعت کنار خیابان بایستی تو و اسنپ هزینه سنگینی را متقبل شده‌اید! این چگونه برای اسنپ مهم است؟
هر مارکتر حرفه‌ای باید هزینه‌ای که محصولات او (اعم از کالا یا خدمات) و فرآیندهای انجام یا ارائه آنها به‌گونه‌ای به مشتریان و مصرف‌کنندگانش تحمیل می‌کند آگاه باشد و برای کنترل و کمینه‌کردن آن تدبیری بیاندیشد. بسیار دیده‌ایم که به دلیل عادی شدن مشکلی برای کاربرانش دیگر به آن اعتنایی نمی‌کنند یا نمی‌توانند با مشتری خود در این مسأله که در واقع ماموریت شغلی آنهاست همدلی کنند. مثال #مرده_شور ی که در حین شستن مرده‌ خیار می‌خورد از این جنس است! کار او شستن مرده‌هاست و قرار هم نیست برای هر مرده‌ای که می‌شورد عزاداری کند اما می‌تواند کمی همدل‌تر باشد. یا نجاری که درب دستشویی و حمام شما را که بچه‌ی کوچک دارید را قرار بوده یک هفته‌ای تعمیر کند یک ماهه می‌دهد! اگر کمی همدل باشد شاید به گونه‌ای دیگر عمل کند و ده‌ها مثال دیگر …
اگر سعی کنید در کارمان مرده‌شور نشویم شاید جهانی بهتر داشته باشیم!

کلمات کلیدی