این بخشی از تیم مارکتینگ افق کوروش است و قرار است با هم و با بقیه تیم حدود چهل نفرهمان به همراه تیم دیجیتال مارکتینگ اکالا و البته تیم پانزده هزارنفریمان به خلق حماسه های بزرگ در صنعت خردهفروشی و برای ایرانیان شایسته بهترینها ادامه بدهیم. این جشن بیشترین تعداد فاکتور در صنعت خردهفروشی توسط یک خردهفروش آنلاین ایرانی است و البته آغاز ماجراست. ما خیلی زود و در یکی دو ماه آینده از رکورد بیشترین فاکتور صنعت تجارت الکترونیک نیز عبور خواهیم کرد و انشالله تا پایان سال با ۵٠ هزار فاکتور یکی از بزرگترین سوپرمارکتهای آنلاین جهان از منظر تعداد فاکتور خواهیم بود.
توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۴ ۱۶:۲۰:۴۲در ۴ام مرداد ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکادو, اکالا, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ|بدون ديدگاه
ثبت ديدگاه