تجربه‌ی خوب مشتری، ارزان‌ترین و موثرترین ابزار مارکتینگ

توسط |۱۳۹۹/۸/۱۸ ۱۸:۲۲:۰۱در ۱۸ام آبان ,۱۳۹۹ |بازخورد به‌ یادداشتی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , |

بن‌بست هستید یا بندرگاه؟

توسط |۱۳۹۹/۳/۲ ۵:۴۷:۰۰در ۲ام خرداد ,۱۳۹۹ |اخلاق, بازخورد به‌ یادداشتی, روانکاوی, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , |

کسی چیزی رو بلده که بتونه برای یه بچه‌ی پنج ساله توضیح بده!

توسط |۱۳۹۹/۳/۱ ۶:۵۰:۵۲در ۱ام خرداد ,۱۳۹۹ |بازخورد به‌ یادداشتی, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , |

چرا میان انتظاران مشتریان سوپر مارکت آنلاین و بضاعت این صنعت فاصله است؟

توسط |۱۳۹۹/۲/۶ ۱۹:۵۰:۱۴در ۱۰ام اسفند ,۱۳۹۸ |از گفتگویی, بازخورد به‌ یادداشتی, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , , , |

خوب یا عالی کدام دشمن کدامیک؟

توسط |۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۸:۲۰:۴۶در ۱۵ام اسفند ,۱۳۹۵ |از گفتگویی, بازخورد به‌ یادداشتی, روانکاوی, کتاب, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: , , , , , , , |

برگشت به بالا