دوره هفت جلسه ای دیجیتال مارکتینگ دوره هفت جلسه ای دیجیتال مارکتینگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۵/۲۶ ۹:۴۸:۰۲در ۲۶ام مرداد ,۱۴۰۲ |سخنرانی ها, صوت, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, افق کوروش, اکالا, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, دانشگاه تهران, دیجیتال مارکتینگ, فیلیپ کاتلر, کسبوکار, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 1
۴۲ سالگی … ۴۲ سالگی … توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۴/۸ ۱۶:۴۸:۵۲در ۸ام تیر ,۱۴۰۲ |آمین, آیین, کتاب, کسب و کار, میلادنامه دسته بندی ها|برچسب ها: آمین, آیین, بابا, بلوغ, چندسالگی, سعیده, کتاب, کربلا, مامان, معرفی کتاب, میزبان, نجف| مطالعه ادامه 0
تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکرونا تجارت الکترونیک خردهفروشی در عصر پساکرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۰۷در ۳۰ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اومنیچنل, تجارت الکترونیک, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, کسبوکار مدرن, مارکتینگ 5| مطالعه ادامه 0
چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟ چگونه سریعتر، بادرکمطلب بالاتر و با لذت بیشتر مطالعه کنیم؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۲۲در ۲۲ام تیر ,۱۴۰۱ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ۸دقیقه باکتاب, تندخوانی, کتاب, مطالعه صحیح, معرفی کتاب| مطالعه ادامه 0
کهنالگوی فاحشه کهنالگوی فاحشه توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۱/۴/۷ ۱۷:۰۶:۱۳در ۲۲ام خرداد ,۱۴۰۱ |اخلاق, روانکاوی, عکسنوشت ها, فلسفه, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: حال خوب, خودشناسی, سفر قهرمانی, سهیل رضایی, کهن الگو, یونگ| مطالعه ادامه 0
تاثیر ادراک اکوسیستم استارتاپی از طرح صیانت تاثیر ادراک اکوسیستم استارتاپی از طرح صیانت توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۳:۳۳:۰۸در ۱۷ام اسفند ,۱۴۰۰ |کتاب, کسب و کار, مسائل روز, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, خطای ادراک, دنیای اقتصاد, دیجیتال مارکتینگ, سوشیال مدیا, طرح صیانت, کرونا, کیفیتادراکشده, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان متریکهای بازاریابی و مارکتر دوسوتوان توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۳۷در ۲۵ام بهمن ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
امروز و آینده بازار خردهفروشی در ایران امروز و آینده بازار خردهفروشی در ایران توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۱۱/۷ ۱۲:۳۵:۰۰در ۷ام بهمن ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, سفر مشتری, فروشگاههای زنجیرهای, مارکتینگ, مارکتینگ 4, مجله تجارت طلایی| مطالعه ادامه 0
عزیمت به اومنیچنل در افق کوروش عزیمت به اومنیچنل در افق کوروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۸:۵۲در ۲۰ام دی ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اومنیچنل, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
مارکتینگ خردهفروشی، سهل و ممتنع؟! مارکتینگ خردهفروشی، سهل و ممتنع؟! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۹/۷ ۱۱:۵۵:۵۹در ۷ام آذر ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, دنیای اقتصاد, دیجیتال مارکتینگ, سفر مشتری, کرونا, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
برند چیزی فراتر از لوگو و نام شرکت است! برند چیزی فراتر از لوگو و نام شرکت است! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۸/۱۳ ۶:۱۵:۰۸در ۸ام آبان ,۱۴۰۰ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: برند, سوشیال مدیا, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
مصاحبه با نعیم ابراهیمیان به مناسبت روز رییس مصاحبه با نعیم ابراهیمیان به مناسبت روز رییس توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۱۹:۰۵در ۲۵ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: مدیریت, منابع انسانی, منتور| مطالعه ادامه 0
همه برنده تنها رابطهی بلندمدت! همه برنده تنها رابطهی بلندمدت! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۸/۱۳ ۶:۴۰:۳۲در ۱۱ام مهر ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: آنیما, آنیموس, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, مذاکره, همه برنده| مطالعه ادامه 0
مصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو مصاحبهی کامل من بعد از پنل ایران ریتل شو توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۰۷در ۱۰ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
چالش و موانع توسعه فروشگاههای زنجیرهای چالش و موانع توسعه فروشگاههای زنجیرهای توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۲۹در ۱۰ام مهر ,۱۴۰۰ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
تحول دیجیتال، یک مزیت یا یک ضرورت؟! تحول دیجیتال، یک مزیت یا یک ضرورت؟! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۶/۷ ۱۲:۵۹:۳۷در ۷ام شهریور ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: اومنیچنل, خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, دنیای اقتصاد, دیجیتال مارکتینگ, سفر مشتری, کرونا, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم) وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی نسل چهارم) توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۳۱در ۲ام شهریور ,۱۴۰۰ |سمینارها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, کارآفرینی, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
نه پیشنیاز اساسی راهاندازی کسبوکار جدید نه پیشنیاز اساسی راهاندازی کسبوکار جدید توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۱/۳/۳ ۷:۴۹:۳۵در ۳۱ام مرداد ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, توسعه کسبوکار, دنیای اقتصاد, کارآفرینی, کارمندی, کسبوکار| مطالعه ادامه 0
نگاهی متفاوت به تحلیل داده در دنیای بعد از بیگدیتا نگاهی متفاوت به تحلیل داده در دنیای بعد از بیگدیتا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۱/۳/۲ ۸:۱۶:۴۲در ۱۰ام مرداد ,۱۴۰۰ |کتاب, کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: تحقیقات بازار, دنیای اقتصاد, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
دولت، اینترنت، رسانههای اجتماعی، بازاریابی نسل چهارم و استارتاپها دولت، اینترنت، رسانههای اجتماعی، بازاریابی نسل چهارم و استارتاپها توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۳:۴۸:۰۳در ۱۵ام تیر ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, اینترنت, دنیای اقتصاد, رسانههای اجتماعی, سوشیال مدیا, طرح صیانت, مارکتینگ, مارکتینگ 4| مطالعه ادامه 0
گفتگوی نعیم ابراهیمیان با تاکشو هشت دقیقه گفتگوی نعیم ابراهیمیان با تاکشو هشت دقیقه توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۳:۴۶در ۲۵ام خرداد ,۱۴۰۰ |سمینارها, کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ 4, مدیریت| مطالعه ادامه 0
حقیقت را از هر چه که هست بیشتر دوست میدارم! حقیقت را از هر چه که هست بیشتر دوست میدارم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۳/۱۰ ۱۳:۵۸:۰۵در ۱۰ام خرداد ,۱۴۰۰ |اخلاق, از گفتگویی, عکسنوشت ها, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اخلاق, حقیقت و واقعیت, منتور| مطالعه ادامه 0
نادرهای به نام امیرخسرو فخریان نادرهای به نام امیرخسرو فخریان توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۳/۶ ۱۲:۲۶:۵۴در ۶ام خرداد ,۱۴۰۰ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, امیرخسرو فخریان, تجارت الکترونیک, توسعه فردی, معلمان من| مطالعه ادامه 0
واحد آیتی، واحدی که اگر کسی متوجه حضور آن نباشد یعنی درست کار میکند! واحد آیتی، واحدی که اگر کسی متوجه حضور آن نباشد یعنی درست کار میکند! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۲/۲۷ ۱۲:۰۹:۰۶در ۲۷ام اردیبهشت ,۱۴۰۰ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آیتی, اخلاق, مدیریت| مطالعه ادامه 0
بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی بهمن ماه ۹۹ بهترین آگهی های تلویزیونی و رادیویی بهمن ماه ۹۹ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۱/۲۵ ۱۲:۲۸:۰۶در ۲۵ام فروردین ,۱۴۰۰ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تبلیغات, داوری, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
تجویزی برای استارتاپها در سال ۱۴۰۰ – آمادگی برای همهی سناریوها تجویزی برای استارتاپها در سال ۱۴۰۰ – آمادگی برای همهی سناریوها توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۱/۱/۱۶ ۶:۴۵:۵۰در ۲۱ام فروردین ,۱۴۰۰ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, تجارت الکترونیک, دنیای اقتصاد, دیجیتال مارکتینگ, عقدهی مادر, کرونا, مارکتینگ, مصاحبهها| مطالعه ادامه 0
نماوا، سرویسدهندهای که میتوان به آن ادای احترام کرد نماوا، سرویسدهندهای که میتوان به آن ادای احترام کرد توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۱/۱۲ ۱۳:۱۵:۲۱در ۱۲ام فروردین ,۱۴۰۰ |فیلم و سریال, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: فیلم و سریال, فیلمنت, فیلیمو, مارکتینگ, نماوا| مطالعه ادامه 0
تبلیغات یک هنر هست اما فقط هنر نیست!! تبلیغات یک هنر هست اما فقط هنر نیست!! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۶:۰۵:۲۵در ۳۰ام بهمن ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, طراحی, کسبوکار, مارکتینگ, مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
چابودو! یا کار رو فقط راه بنداز! چابودو! یا کار رو فقط راه بنداز! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۱:۳۰:۴۴در ۳۰ام بهمن ,۱۳۹۹ |اخلاق, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اخلاق, توسعه فردی, مدیریت| مطالعه ادامه 0
خوشبختیهای که توجهی به آنها نداریم! خوشبختیهای که توجهی به آنها نداریم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۷:۱۸:۵۵در ۲۷ام بهمن ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: کسبوکار, مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
ماقال یا منقال!؟ مساله این است! ماقال یا منقال!؟ مساله این است! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۷:۰۰در ۲۰ام بهمن ,۱۳۹۹ |اخلاق, عکسنوشت ها, کتاب, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اخلاق, کسبوکار, مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
پاسکاران پاسکاران توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۳:۳۹در ۱۶ام بهمن ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: کسبوکار, مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
فروشگاههای زنجیرهای، دزدی یا خدمت؟ تحلیل با شما! فروشگاههای زنجیرهای، دزدی یا خدمت؟ تحلیل با شما! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۵:۴۱در ۱۵ام دی ,۱۳۹۹ |ساخته ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, خردهفروشی مدرن, شبکههای اجتماعی| مطالعه ادامه 0
جشن ۵۰۰ هزارنفره شدن اینستاگرام افق کوروش در غیاب من جشن ۵۰۰ هزارنفره شدن اینستاگرام افق کوروش در غیاب من توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۷:۰۱:۲۹در ۱۰ام دی ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اینستاگرام, دیجیتال مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
ماشالله تو میتونی! ماشالله تو میتونی! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۵:۵۴در ۱۰ام دی ,۱۳۹۹ |آیین, ساخته ها, فرزندپروری, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: آیین, بابا, بلوغ, سعیده, فرزندپروری, کرونا, کودکان, مامان, منتور, ول دان| مطالعه ادامه 0
راهی که آمدهام … راهی که آمدهام … توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۰/۱۲ ۱۷:۰۷:۳۴در ۸ام دی ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: دوستان, منتور| مطالعه ادامه 0
اقسام همکاران اقسام همکاران توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱۰/۴ ۱۶:۲۸:۵۱در ۴ام دی ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: کسبوکار, مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
یلدای امسال، دوووووووووووووور از هم اما دور هم! یلدای امسال، دوووووووووووووور از هم اما دور هم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۶:۰۸در ۲۹ام آذر ,۱۳۹۹ |ساخته ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, برند, برند کارفرمایی, مارکتینگ, منابع انسانی| مطالعه ادامه 0
همه برنده، تنها رابطهی ممکن! همه برنده، تنها رابطهی ممکن! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۲۸ ۱۹:۱۶:۳۸در ۲۸ام آذر ,۱۳۹۹ |اخلاق, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آنیما, آنیموس, برند, تفرد, خویشتن خویش, دیجیتال مارکتینگ, رضایت, سفر قهرمانی, سلبریتیها, سلوک, مارکتینگ, مذاکره, همه برنده| مطالعه ادامه 0
تفاهمنامه استخدام دو هزار فرزند بازنشستگان کشوری در افق کوروش تفاهمنامه استخدام دو هزار فرزند بازنشستگان کشوری در افق کوروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۱۶:۲۰در ۲۸ام آذر ,۱۳۹۹ |ساخته ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, برند, برند کارفرمایی, مارکتینگ, منابع انسانی| مطالعه ادامه 0
هشت مولفهی توسعهی افق کوروش هشت مولفهی توسعهی افق کوروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۴۴در ۲۱ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, افق کوروش, توسعه کسبوکار, دانشگاه بهشتی, فروش, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
فروش در بحران و بحران در فروش فروش در بحران و بحران در فروش توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۰:۵۶در ۱۹ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, فروش, مارکتینگ, مذاکره| مطالعه ادامه 0
چگونه توان خود را ده برابر کنیم؟ چگونه توان خود را ده برابر کنیم؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۱۸ ۱۸:۴۶:۲۳در ۱۸ام آذر ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: مدیریت زمان, منتور| مطالعه ادامه 0
هشت مولفهی توسعه پایدار یک شرکت بزرگ هشت مولفهی توسعه پایدار یک شرکت بزرگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۱۷ ۱۸:۰۴:۳۱در ۱۷ام آذر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اخلاق, افق کوروش, توسعه, توسعه کسبوکار, سرعت, کارآفرینی, کسبوکار, مدل کسبوکار, مدلسازی, مدیریت, مسوولیتاجتماعی, معنا, همه برنده| مطالعه ادامه 0
مصاحبه با اقتصاد نیوز به مناسبت کمپین ۸۰ میلیون فروشگاه مصاحبه با اقتصاد نیوز به مناسبت کمپین ۸۰ میلیون فروشگاه توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۱۶ ۱۶:۳۷:۲۳در ۱۶ام آذر ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا, تجارت الکترونیک, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
بایا، موفقیت در سروصدا، اشتباه استراتژیک در جذب لید؟ بایا، موفقیت در سروصدا، اشتباه استراتژیک در جذب لید؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۷ ۲۱:۲۴:۱۲در ۸ام آذر ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ, دیجیکالا, لید, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
اوایل هدف میگذاریم که بهتر کار کنیم بعد کار میکنیم که بهتر هدف بگذاریم! اوایل هدف میگذاریم که بهتر کار کنیم بعد کار میکنیم که بهتر هدف بگذاریم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۹/۲ ۲۰:۱۶:۵۴در ۲ام آذر ,۱۳۹۹ |روانکاوی, فیلم و سریال, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: استیو جابز, افق کوروش, دکتر مهدی فضلی, منتور, هدفگذاری, همزمانی| مطالعه ادامه 0
تجربهی خوب مشتری، ارزانترین و موثرترین ابزار مارکتینگ تجربهی خوب مشتری، ارزانترین و موثرترین ابزار مارکتینگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۸/۱۸ ۱۸:۲۲:۰۱در ۱۸ام آبان ,۱۳۹۹ |بازخورد به یادداشتی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, دکتر مهدی فضلی, شبکههای اجتماعی, کایزن, گروه صنعتی گلرنگ, مارکتینگ, منابع انسانی| مطالعه ادامه 0
قیمتگذاری در خرده فروشی از هر دو منظر تامینکننده و عرضهکننده قیمتگذاری در خرده فروشی از هر دو منظر تامینکننده و عرضهکننده توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۰۶در ۷ام آبان ,۱۳۹۹ |ساخته ها, سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, پویانمایی سیستم, تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, زنجیره تامین, قیمتگذاری, کسبوکار, مارکتینگ, مدل کسبوکار, مدلسازی| مطالعه ادامه 0
قیمتگذاری در بازارهای رقابتی (گیمین) قیمتگذاری در بازارهای رقابتی (گیمین) توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۷/۲۹ ۶:۳۶:۳۴در ۲۹ام مهر ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار, ویدئو دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, قیمتگذاری, کسبوکار, کسبوکار مدرن, مارکتینگ| مطالعه ادامه 2
هر بازیای برای ادامه نیست! هر بازیای برای ادامه نیست! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۷/۲۴ ۹:۰۷:۲۴در ۲۴ام مهر ,۱۳۹۹ |عکسنوشت ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بازی, کسبوکار, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
آدمهای سریع، آدمهای عجول، آدمهای کند و آدمهای بزرگ! آدمهای سریع، آدمهای عجول، آدمهای کند و آدمهای بزرگ! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۷/۲۲ ۱۳:۵۹:۲۹در ۲۲ام مهر ,۱۳۹۹ |از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تجربه, توسعه فردی, کسبوکار| مطالعه ادامه 0
نگاهی به برند شخصی موفق محمدرضا شجریان نگاهی به برند شخصی موفق محمدرضا شجریان توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۷/۱۷ ۲۲:۳۲:۳۹در ۱۸ام مهر ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز, موسیقی دسته بندی ها|برچسب ها: برند, شبکههای اجتماعی, مارکتینگ, موسیقی| مطالعه ادامه 0
ظرافت فراموششدهی تناسب شغل و شاغل! ظرافت فراموششدهی تناسب شغل و شاغل! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۳۰ ۹:۱۰:۴۶در ۳۰ام مرداد ,۱۳۹۹ |از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: سینره, گروه صنعتی گلرنگ, منابع انسانی, همکاران سیستم| مطالعه ادامه 0
قانون طلایی مدیریت زمان! قانون طلایی مدیریت زمان! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۲۶ ۱۹:۴۹:۰۱در ۲۷ام مرداد ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, مدیریت, مدیریت زمان, موفقیت| مطالعه ادامه 1
به کودکانمان بیاموزیم که: به کودکانمان بیاموزیم که: توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۱۶ ۲۰:۵۷:۰۳در ۱۷ام مرداد ,۱۳۹۹ |آیین, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: فانوس| مطالعه ادامه 0
چهار وظیفهی اصلی یک مدیر از نظر من! چهار وظیفهی اصلی یک مدیر از نظر من! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۶ ۱۶:۴۴:۴۱در ۶ام مرداد ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: مدیریت, منتور| مطالعه ادامه 0
رویای مبدل شدن به بزرگترین سوپرمارکت آنلاین جهان رویای مبدل شدن به بزرگترین سوپرمارکت آنلاین جهان توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۵/۴ ۱۶:۲۰:۴۲در ۴ام مرداد ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکادو, اکالا, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
سنجهی رفتار اصیل سنجهی رفتار اصیل توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۳۱ ۲۰:۰۲:۱۱در ۱ام مرداد ,۱۳۹۹ |اخلاق, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اصالت| مطالعه ادامه 0
بازگشت من به افق کوروش دوستداشتنی بازگشت من به افق کوروش دوستداشتنی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۲۹ ۷:۰۴:۱۰در ۲۸ام تیر ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا, دیجیتال مارکتینگ, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
هنوز نمیدانم! هنوز نمیدانم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۱۷ ۴:۱۳:۳۶در ۱۷ام تیر ,۱۳۹۹ |اخلاق, از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ندانستن| مطالعه ادامه 0
پرندههای قفسی پرندههای قفسی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۱۷ ۴:۲۳:۰۳در ۱۴ام تیر ,۱۳۹۹ |آیین, از گفتگویی, روانکاوی, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ترسها, کهن الگو, گنجشک, یاکریم| مطالعه ادامه 0
شجاعت نترسیدن نیست! شجاعت نترسیدن نیست! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۱ ۱۷:۱۰:۵۰در ۱ام تیر ,۱۳۹۹ |آیین, روانکاوی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آیین, ترسها, توسعه فردی, شجاعت| مطالعه ادامه 0
من در ایستگاه آخر اکالا من در ایستگاه آخر اکالا توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۲ ۶:۴۸:۰۰در ۳۱ام خرداد ,۱۳۹۹ |روانکاوی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اثاثکشی, افق کوروش, اکالا, مولوی| مطالعه ادامه 0
آدمهای بزرگ، بزرگ زاده میشوند! آدمهای بزرگ، بزرگ زاده میشوند! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۲۰ ۱۶:۵۰:۲۴در ۲۰ام خرداد ,۱۳۹۹ |اخلاق, فرزندپروری, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: حال خوب| مطالعه ادامه 0
تابآوری در خردهفروشیهای آجری و آنلاین تابآوری در خردهفروشیهای آجری و آنلاین توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۴۷در ۱۵ام خرداد ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, فروشگاههای زنجیرهای, کرونا| مطالعه ادامه 0
درباب نامگذاری و انتخاب برند درباب نامگذاری و انتخاب برند توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۱۱ ۲:۴۷:۲۳در ۱۰ام خرداد ,۱۳۹۹ |از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ و تپسی, افق کوروش, برند, دکتر مهدی فضلی, گروه صنعتی گلرنگ, مارکتینگ| مطالعه ادامه 79
بنبست هستید یا بندرگاه؟ بنبست هستید یا بندرگاه؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۲ ۵:۴۷:۰۰در ۲ام خرداد ,۱۳۹۹ |اخلاق, بازخورد به یادداشتی, روانکاوی, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: افیلیشن, بلوغ, بنبست, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, دستبند طلایی, محمدرضا شعبانعلی| مطالعه ادامه 93
کسی چیزی رو بلده که بتونه برای یه بچهی پنج ساله توضیح بده! کسی چیزی رو بلده که بتونه برای یه بچهی پنج ساله توضیح بده! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۱ ۶:۵۰:۵۲در ۱ام خرداد ,۱۳۹۹ |بازخورد به یادداشتی, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: شهبازمرادی, گوگل, معلم| مطالعه ادامه 0
در کمیت و کیفیت تجربه! در کمیت و کیفیت تجربه! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۳۱ ۲۰:۳۲:۰۱در ۳۱ام اردیبهشت ,۱۳۹۹ |از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تجربه, توسعه فردی, محمدرضا شعبانعلی, مدیریت دانش| مطالعه ادامه 0
حرفهای بودن حرفهای بودن توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۱۳ ۴:۵۷:۲۳در ۱۵ام اردیبهشت ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, توسعه کسبوکار, حرفهای بودن| مطالعه ادامه 0
امروز و فردای صنعت خردهفروشی آنلاین امروز و فردای صنعت خردهفروشی آنلاین توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۶ ۹:۱۷:۵۲در ۶ام اردیبهشت ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ فود, اسنپ مارکت, اسنپ و تپسی, افق کوروش, اکالا, بلوط, خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, دیجیکالا, زنجیره تامین, سورنا, گروه صنعتی گلرنگ, هایپر استار, هایپر فامیلی| مطالعه ادامه 22
دوره شش جلسهای تربیت فروشنده حرفهای دوره شش جلسهای تربیت فروشنده حرفهای توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۴/۱ ۱۹:۱۴:۴۴در ۱ام اردیبهشت ,۱۳۹۹ |صوت, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آموزش, فروش, مذاکره| مطالعه ادامه 68
بهینهترین گزینه بهجای بهترین گزینه! بهینهترین گزینه بهجای بهترین گزینه! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۱۳ ۵:۲۱:۴۶در ۲۶ام فروردین ,۱۳۹۹ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تصمیمگیری, توسعه کسبوکار, کسبوکار, مدیریت اقتضایی, مهندس شریف| مطالعه ادامه 0
رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپها در مواجه با کرونا رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپها در مواجه با کرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۱/۳/۳ ۷:۱۲:۰۵در ۲۳ام فروردین ,۱۳۹۹ |کسب و کار, مسائل روز, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, استراتژی, پویانمایی سیستم, تئوری سیستمها, خردهفروشی سنتی, دنیای اقتصاد, سوپر مارکت آنلاین, طرح صیانت, کرونا| مطالعه ادامه 0
تابآوری فردی و سازمانی در کسبوکارها تابآوری فردی و سازمانی در کسبوکارها توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۲:۴۵در ۱۶ام فروردین ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: آبراهیم مازلو, بلوغ, توسعه فردی, حال خوب, رضایت, سفر قهرمانی, صنعت ۴, کرونا| مطالعه ادامه 110
سوپرمارکتهای آنلاین قبل، حین و بعد از کرونا سوپرمارکتهای آنلاین قبل، حین و بعد از کرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۳:۰۹در ۱۵ام فروردین ,۱۳۹۹ |سخنرانی ها, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اکالا, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, کرونا| مطالعه ادامه 25
داشتن حال خوب داشتن حال خوب توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۸:۲۳:۳۰در ۶ام فروردین ,۱۳۹۹ |روانکاوی, سخنرانی ها, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, حال خوب, رضایت, سفر قهرمانی, موفقیت| مطالعه ادامه 107
آفت و منفعت چیزها! آفت و منفعت چیزها! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۵:۴۳:۵۷در ۲۶ام اسفند ,۱۳۹۸ |اخلاق, دین, سیاست, فیلم و سریال, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: آمازون, اکادو, اکالا, ایران, خردهفروشی مدرن, فرهنگ, کرونا| مطالعه ادامه 27
رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپها در مواجه با کرونا رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپها در مواجه با کرونا توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۶ ۹:۴۲:۱۳در ۱۷ام اسفند ,۱۳۹۸ |کسب و کار, مسائل روز, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: استارتاپ, افق کوروش, اکالا, تجارت الکترونیک, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, کرونا, کسبوکار, مارکتینگ| مطالعه ادامه 79
فرهنگ رقابتمحور ما فرهنگ رقابتمحور ما توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۱۳در ۱۲ام اسفند ,۱۳۹۸ |سایر, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, رقابت, سفر قهرمانی| مطالعه ادامه 2
پیکان سرنوشت ما! پیکان سرنوشت ما! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۲۵در ۱۱ام اسفند ,۱۳۹۸ |سایر, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: ایران, توسعه کسبوکار, دیجیکالا, کارآفرینی, کسبوکار, کسبوکار مدرن| مطالعه ادامه 125
چرا میان انتظاران مشتریان سوپر مارکت آنلاین و بضاعت این صنعت فاصله است؟ چرا میان انتظاران مشتریان سوپر مارکت آنلاین و بضاعت این صنعت فاصله است؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۶ ۱۹:۵۰:۱۴در ۱۰ام اسفند ,۱۳۹۸ |از گفتگویی, بازخورد به یادداشتی, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا, تجارت الکترونیک, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, سوپر مارکت آنلاین, کسبوکار, گروه صنعتی گلرنگ, مارکتینگ, هایپر استار| مطالعه ادامه 0
کرونا و اقبال مردم به خرید اینترنتی کرونا و اقبال مردم به خرید اینترنتی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۶ ۹:۴۵:۳۵در ۷ام اسفند ,۱۳۹۸ |کسب و کار, مسائل روز, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: اکالا, خردهفروشی مدرن, کرونا| مطالعه ادامه 122
چرا کالسنترهای شرکتهای بزرگ لج ما را در میآورند؟ چرا کالسنترهای شرکتهای بزرگ لج ما را در میآورند؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۴/۲۱ ۱۶:۰۶:۱۷در ۲۹ام بهمن ,۱۳۹۸ |از گفتگویی, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: ارتباط با مشتری, افق کوروش, اکالا, خردهفروشی سنتی, خردهفروشی مدرن, مارکتینگ| مطالعه ادامه 38
چرا به روز زن باور ندارم! چرا به روز زن باور ندارم! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۲۱ ۸:۲۳:۴۸در ۲۶ام بهمن ,۱۳۹۸ |روانکاوی, زنان, کتاب, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: آنیما, آنیموس, افق کوروش, پدرسالاری, تبعیض, روز زن, زنان, شینودا بولن, فمینیسم, مذاکره, مناسبتها, یونگ| مطالعه ادامه 0
یک ساندویچخوری عاشقانه یا یک سوژهی دیجیتال مارکتینگی؟ یک ساندویچخوری عاشقانه یا یک سوژهی دیجیتال مارکتینگی؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۵:۵۲:۳۹در ۲۵ام بهمن ,۱۳۹۸ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: ارتباط, پیام, دیجیتال مارکتینگ, سینما, مارکتینگ| مطالعه ادامه 2
۸ نکتهای که قبل از راه انداختن کسبوکار باید به آن فکر کرده باشید! ۸ نکتهای که قبل از راه انداختن کسبوکار باید به آن فکر کرده باشید! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۰/۶/۷ ۱۲:۴۳:۴۰در ۱۸ام بهمن ,۱۳۹۸ |کسب و کار, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, توسعه کسبوکار, کارآفرینی, کارمندی, کسبوکار| مطالعه ادامه 31
موذنزادههایی که موذن زاده شدند ولی هیچوقت موذنزاده نشدند! موذنزادههایی که موذن زاده شدند ولی هیچوقت موذنزاده نشدند! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۳۶در ۶ام دی ,۱۳۹۸ |روانکاوی, سایر, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: اعتماد به نفس, حال خوب, سفر قهرمانی| مطالعه ادامه 0
بازارمحوری یا مارکتینگ محوری؟ بازارمحوری یا مارکتینگ محوری؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۲۶:۰۴در ۳ام شهریور ,۱۳۹۸ |از گفتگویی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: استیو جابز, مارکتینگ| مطالعه ادامه 103
شنبهها لعنتی نیستند! شنبهها لعنتی نیستند! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۴۷در ۲۷ام تیر ,۱۳۹۸ |سایر, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, سفر قهرمانی| مطالعه ادامه 93
لطفا کودک بمانید! لطفا کودک بمانید! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۱:۵۸در ۲۵ام تیر ,۱۳۹۸ |سایر, فرزندپروری, فلسفه, کتاب, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, سفر قهرمانی| مطالعه ادامه 82
حال را دریاب! حال را دریاب! توسط نعیم ابراهیمان|۱۴۰۲/۶/۹ ۱۹:۲۲:۵۶در ۱۳ام تیر ,۱۳۹۸ |روانکاوی, سایر, فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بلوغ, توسعه فردی, توسعه کسبوکار, حال خوب, خودشناسی, سفر قهرمانی| مطالعه ادامه 22
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست! آب طلب نکرده همیشه مراد نیست! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۳۰:۴۰در ۱۱ام تیر ,۱۳۹۸ |فرزندپروری, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, قاعده حد بیکفایتی| مطالعه ادامه 131
پن سان در برابر مون بلان!! پن سان در برابر مون بلان!! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۳۳:۱۹در ۴ام تیر ,۱۳۹۸ |دسته بندی نشده, کتاب, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: استراتژی, روزهای دانشجویی| مطالعه ادامه 0
جادوی کارهای کوچک روزانه جادوی کارهای کوچک روزانه توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۱۳ ۷:۰۱:۰۴در ۳ام تیر ,۱۳۹۸ |روانکاوی, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, علیرضا شیری, فانوس, مدیریت زمان, موفقیت| مطالعه ادامه 98
در لیوان طوفان شدن در یک جامعه سیاستزده در لیوان طوفان شدن در یک جامعه سیاستزده توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۳۵:۴۰در ۲۱ام خرداد ,۱۳۹۸ |دین, سیاست, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ و تپسی, حجاب, مارکتینگ, همه برنده| مطالعه ادامه 83
فرهنگ عذرخواهی فرهنگ عذرخواهی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۴۰:۱۳در ۲۱ام فروردین ,۱۳۹۸ |روانکاوی, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: عذرخواهی, فانوس, فرزندپروری, فرهنگ, مسوولیتپذیری| مطالعه ادامه 25
تبعیض در سهمیهبندی عرضه اینترنتی گوشت تبعیض در سهمیهبندی عرضه اینترنتی گوشت توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۳/۲۵ ۸:۲۳:۳۵در ۱۸ام بهمن ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: خردهفروشی مدرن, دیجیتال مارکتینگ, قانون, کسبوکار| مطالعه ادامه 0
مارکتینگ به سان تکنیکی برای ماهگیری در حوضی شلوغ مارکتینگ به سان تکنیکی برای ماهگیری در حوضی شلوغ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۳۰ ۷:۰۳:۲۹در ۱۱ام بهمن ,۱۳۹۷ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه کسبوکار, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
لطفا مردهشور نباشید! لطفا مردهشور نباشید! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۴۶:۵۶در ۱۰ام بهمن ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ و تپسی, توسعه فردی, مارکتینگ| مطالعه ادامه 4
افسانه بهترین مدل را فراموش کنید! افسانه بهترین مدل را فراموش کنید! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۸/۱۱ ۱۷:۲۹:۱۰در ۲۶ام دی ,۱۳۹۷ |کتاب, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: پویانمایی سیستم, تئوری سیستمها, علینقی مشایخی, مدلسازی, مدیریت| مطالعه ادامه 0
انتخاب با شماست! مولوی باشید یا حافظ! انتخاب با شماست! مولوی باشید یا حافظ! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۴ ۸:۰۹:۴۸در ۱۶ام دی ,۱۳۹۷ |روانکاوی, فلسفه, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تولید محتوا, حافظ, دیجیتال مارکتینگ, مولوی| مطالعه ادامه 0
حالم شبیه عملههاست! حالم شبیه عملههاست! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۲۹ ۷:۲۱:۳۳در ۱۵ام دی ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا| مطالعه ادامه 0
رابطه فرزند و والدی ما با کسبوکارها رابطه فرزند و والدی ما با کسبوکارها توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۲۹ ۷:۱۲:۱۹در ۱۵ام دی ,۱۳۹۷ |آیین, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, اکالا| مطالعه ادامه 0
جهان سنتزها جهان سنتزها توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۵۱:۰۰در ۹ام دی ,۱۳۹۷ |فلسفه, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: تکثرگرایی, دوسوتوانی, کییرکگارد, هگل| مطالعه ادامه 92
کیفیت ادراکشده کیفیت ادراکشده توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۵۵:۰۷در ۳ام آذر ,۱۳۹۷ |فیلم و سریال, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه کسبوکار, کارآفرینی, کیفیتادراکشده, مارکتینگ, موفقیت| مطالعه ادامه 0
پیامبرانی با دوربینهای سینمایی پیامبرانی با دوربینهای سینمایی توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۵۶:۴۵در ۱۳ام آبان ,۱۳۹۷ |فیلم و سریال, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: ارتباط, بازی تاج و تخت, پیام, ترامپ, سینما, قاسم سلیمانی, مارکتینگ| مطالعه ادامه 23
گرانی و احتکار، گریبان پوشک نوزادان را گرفت گرانی و احتکار، گریبان پوشک نوزادان را گرفت توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۶:۵۹:۳۰در ۱۳ام شهریور ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز, مصاحبه ها دسته بندی ها|برچسب ها: افق کوروش, پوشک, خردهفروشی مدرن, روزنامهی شرق| مطالعه ادامه 73
زیان دیدن از فروختن یا نفروختن! زیان دیدن از فروختن یا نفروختن! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۷ ۶:۲۲:۱۵در ۵ام تیر ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه کسبوکار, فروش, کسبوکار, مارکتینگ, موفقیت| مطالعه ادامه 75
از فقر دیگران ثروت نیاندوزید، برایشان کاری کنید! از فقر دیگران ثروت نیاندوزید، برایشان کاری کنید! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۱۵:۱۲در ۳ام تیر ,۱۳۹۷ |اخلاق, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: توران میرهادی, کرونا, مارکتینگ| مطالعه ادامه 24
جنسیتزدگی و مارکتینگ جنسیتزدگی و مارکتینگ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۱۷:۳۵در ۲۲ام خرداد ,۱۳۹۷ |زنان, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: زنان, مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
قیمتگذاری، حلقهی مفقوده کسبوکارها قیمتگذاری، حلقهی مفقوده کسبوکارها توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۱۹:۱۹در ۸ام اردیبهشت ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ و تپسی, توسعه کسبوکار, قیمتگذاری, کسبوکار, کسبوکار مدرن| مطالعه ادامه 0
دلار، صفهای طولانی در ایران و صفهای طولانی در ژاپن دلار، صفهای طولانی در ایران و صفهای طولانی در ژاپن توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۲۵ ۱۰:۱۴:۳۱در ۲۰ام فروردین ,۱۳۹۷ |اخلاق, کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: ایران, ایرانی, بورس, دلار, ژاپن, فایدهگرایی, فایدهگرایی کور| مطالعه ادامه 96
تکرار کن: تأثیرگذاری به معنای شهرت نیست! تکرار کن: تأثیرگذاری به معنای شهرت نیست! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۲۰:۵۷در ۱۶ام فروردین ,۱۳۹۷ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اینستاگرام, دیجیتال مارکتینگ| مطالعه ادامه 0
آن آفتابه نه! این آفتابه!! آن آفتابه نه! این آفتابه!! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۲۵:۳۷در ۷ام اسفند ,۱۳۹۶ |روانکاوی, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: بوروکراسی, مسوول آفتابه, منابع انسانی| مطالعه ادامه 24
فقط یک بازی وجود دارد! فقط یک بازی وجود دارد! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۳۰ ۷:۱۷:۲۹در ۱۵ام دی ,۱۳۹۶ |اخلاق, سیاست, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: توسعه فردی, توسعه کسبوکار, مذاکره, همه برنده| مطالعه ادامه 0
چرا هرچه طرح تضمین ارزانترین قیمت هایپراستار موفقتر باشد، بیشتر آسیب میبیند؟ چرا هرچه طرح تضمین ارزانترین قیمت هایپراستار موفقتر باشد، بیشتر آسیب میبیند؟ توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۶ ۱۹:۴۸:۴۲در ۱۷ام آذر ,۱۳۹۶ |کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: قیمتگذاری, کسبوکار مدرن, مارکتینگ, مدل کسبوکار, هایپر استار| مطالعه ادامه 88
فلاسفه، کودکان و دیوانگان! فلاسفه، کودکان و دیوانگان! توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۲/۳۰ ۶:۱۴:۰۰در ۱۳ام آذر ,۱۳۹۶ |روانکاوی, عکسنوشت ها, فلسفه, کتاب, کسب و کار دسته بندی ها|برچسب ها: استیو جابز, توسعه فردی, توسعه کسبوکار| مطالعه ادامه 0
اسنپ، تپسی و دیگران اسنپ، تپسی و دیگران توسط نعیم ابراهیمان|۱۳۹۹/۱/۲۹ ۱۷:۴۷:۵۱در ۷ام آذر ,۱۳۹۶ |کسب و کار, مسائل روز دسته بندی ها|برچسب ها: اسنپ و تپسی, توسعه کسبوکار, خردهفروشی مدرن, قیمتگذاری, کسبوکار, کسبوکار مدرن, همه برنده| مطالعه ادامه 0